Jsem mladá a umím s internetem, ušetřím a prodám si dům sama!

Jsem mladá a umím s internetem, ušetřím a prodám si dům sama!

Jsem mladá, umím s internetem, prodám si náš dům sama!

Co prodej to jiný příběh. Dnes se s vámi podělím o příběh mé klientky Jany, která přemýšlela jako zhruba 80% lidí, kteří zvažují prodat svou nemovitost....

 

Paní Jana se rozhodla podat si inzerát. Již po hodině na sebe byla pyšná, neboť měla asi 10 zmeškaných hovorů. "Super zájemci na obzoru!" Po zavolání zpět zjistila, že je to 9 makléřů, kteří prý mají kupce a 1 opravdový zájemce. Realitky tedy odmítla s tím, ať dojedou s kupcem, na to nikdo nereagoval, pouze slibovali. Nevadí má přece jednoho z 10. Pán přijel ještě ten den, vypadal seriozně jako nějaký podnikatel. paní Jana uklidila celý jejich velký dům, aby vzbudila dojem. po hodinové prohlídce, kdy pán na vše přikyvoval a vypadal, že se mu dům líbí, předal paní Janě vizitku s tím, že má o dům zájem ho nabídnout dále svým klientům. Paní Jana v afektu pána rychle vyprovodila za branku a měla zkažený celý den, kdy proklínala všechny makléře světa, jak obelhávají lidi! Po pár dnech telefonátů s dalšími a dalšími makléři a stejnými pohádkami ji už dále nikdo nevolal. Zjistila, že její inzerát je zapadlý někde na 8 straně pod nabídkami realitek, které své nabídky topují. Paní Jana si zaplatila server i s topováním a co se nědělo. ozvali se konečně dva zájemci. Domluvili se na víkend odpoledne. Opět se začlo velkým úklidem. Když tu zvonek.."kdo to je, dyť měli dojet až odpoledne? " Dobrý den, my jsme vyjeli dříve, tak jdeme na tu prohlídku, můžeme?"

Paní Jana nechce o zájemce přijít, odloží mop a zájemce provede.

"Hmmm, ta zahrada je na nás moc velká...asi jste zapoměla dát do inzerátu metry.. kolik bude sleva? My budeme prodávat byt a zbytek si půjčíme a nebo šlo by část na splátky? Však se nějak domluvíme, ne?  Kdy se vystěhujete?"

Paní Jana nevěděla co říct na takové dotazy.. po odjezdu zájemců už se nikdy neozvali. Odpoledne další prohlídka..Pán se více zajímal o nábytek a starožitné skříně, dům proběhl, nemluvil moc na nic se neptal..neřekl ani své jméno a odjel..

Stala se situace, kdy paní Jana začala přemýšlet..." co to bylo za lidi..co když to byli jen tipaři a třeba nás teď někdo vykrade? Proč se ti lidi neozvou zpátky a to ani blbou sms? Nevím na čem jsem..Asi to nebude tak jedoduché.."

Dva měsíce uběhly a pořád to stejné.. "Už se mi nechce ani reagovat na telefony.. Začnu sjíždět internet".. Píši si o tom  s kamarádkou... Odezva : "Ty bláho, proč řešíš takové věci sama? My prodávali zahradu a dali jsme to makléřce a pak jsme jen přišli podepsat kupní smlouvy. A dokonce měla zájemců víc a prodala za víc!!  Hele možná na ni mám někde číslo..zavolej jí.. je to...."

Paní Jana byla se zebe trošku zklamaná, ale na druhou stranu si řekla: "zkusila jsem a vím co to je.. nezávidím jim tu práci..ale oni jsou tu od toho a ví co dělají..už na to nemám nervy..nevím jak zjistit předem, že ti lidi na to mají a jestli to je to to, co hledají.. co jím mám vlastně předložit? "

No a tak mi paní Jana zavolala a opravdu už v telefonu byla zoufalá se slovy: "Přijeďte, dám vám klíče a dělejte si co chcete!"

Jen pro shrnutí, tento obchod jsem řešila asi další dva měsíce -  specifická  nemovitost, proto to chtělo zapracovat na prezentaci a zacílení na ty správné zájemce. Nakonec nalezení kupci  koupili za plnou cenu a majitelce jsme pomohli najít ještě návazně byt, ať se může vklidu přestěhovat do nového.  Závěrem uznala, že kdyby věděla, co bude obnášet prodej a zároveň koupě a jak lehce se v průběhu může stát průser, že by si to opravdu sama nelajzla..:)  

 

 

Helena Žejdlíková
Autor: Helena Žejdlíková

V realitách působím naplno od roku 2014.

Tato práce mě uhranula svou rozmanitostí. Člověk, jako obchodník s nemovitostmi dnešní doby musí být mimo jiné i tak trochu právník, psycholog, fotograf, herec, scénárista a především dobrý rádce. 

Moje práce rozhodně není stereotypní, baví mě na sobě pracovat a neustále se vzdělávat. To všechno proto, abych dokázala uspokojit nároky všech klientů. 

Odlišuji se zejména lidským přístupem ke každému z mých klientů, a nad každou svěřenou nemovitostí přemýšlím s rozumem a citem, protože co nemovitost o jiný příběh a jiné zacílení na pravé kupce. 

Ke kvalitní prezentaci používám ty nejmodernější technologie, proto dokážu oproti jiným být kupředu a prodat tak rychle a mnohdy za vyšší cenu.

Za svou praxi jsem zobchodovala více než 153 prodejů v hodnotě více než 260.000.000,- Kč a obdržela 132 potěšujících zpětných referencí. 

Pokud zvažujete prodej svého nemovitého majetku i vy, ráda i z vás udělám nadšeného prodávajícího.

Ráda se s Vámi potkám u kávy.